ترامپ مطمئن است بایدن می تواند تا قبل از انتخابات، آمریکا را نابود کند

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید جو بایدن، رئیس جمهور کنونی کشور قادر است در ده ماه باقی مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری، آمریکا را نابود کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جمع هوادارانش در آیووا گفت که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی کشور قادر است جنگ جهانی سوم را آغاز کند و در ده ماه باقی مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را نابود کند.

او گفت: “آنها با کسی رفتار درستی ندارند. بنابراین شما ممکن است در جنگ جهانی سوم قرار بگیرید. اگرچه ما به انتخابات نزدیک هستیم، اما به اندازه کافی به آن نزدیک نیستیم. <…> آنها می توانند ظرف ده ماه کشور ما را کاملاً ویران کنند.”

ترامپ همچنین مدعی شد که از درگیری‌ها در اوکراین و خاورمیانه جلوگیری می‌کند و اوضاع شبه جزیره کوریا را تحت کنترل خواهد داشت، زیرا برخلاف بایدن، می‌داند چگونه با رهبران جهان کنار بیاید.

ترامپ که انتظار دارد پس از انتخابات پیش رو به کاخ سفید بازگردد، گفت: “آنها از اینکه من با پوتین کنار آمدم خوششان نمی آمد. اما من دوست دارم با افرادی که 1.6 هزار (واحد) سلاح هسته ای دارند کنار بیایم.”

او خود را تنها نامزدی خواند که می تواند آمریکا را نجات دهد وعده داد: با من به عنوان رئیس جمهور، جنگ جهانی سوم نخواهیم داشت.

نتایج نظرسنجی جدید از سوی شرکت افکارسنجی “آمریکن ریسرچ گروپ” که در بازه زمانی 17 الی 20 انجام شد، نشان می‌دهد که تنها 37 درصد از آمریکایی‌ها عملکرد جو بایدن را در ریاست جمهوری کشورشان تایید می‌کنند، در حالی که 57 درصد گفتند عملکرد او را تایید نمی‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا قرار است در تاریخ 5 نوامبر 2024 برگزار شود.