خط و نشان کشیدن اسدالله خالد برای طالبان

اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی طی سخنانی ازناکامی طالبان در عملیات الفتح شان خبر داد و افزود که این گروه نتوانسته حتی یک وجب در جریان این عملیات پیشروی داشته باشد.

نگاه نو_ سرپرست وزارت دفاع ملی می‌گوید که نیروهای امنیتی ضربات سنگین را به گروه طالبان وارد کرده است و این گروه در عملیات الفتح شان ناکام بوده و هیچ دست آوردی نداشته اند.

اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی روز شنبه(۴ جوزا) در مراسم معرفى قوماندان جدید قول اردوى عملیات هاى خاص اردوی ملی گفت: نیروهای امنیتی کشور با تلاش های شبانه روزی جلو عملیات الفتح گروه طالبان را گرفته اند.

او تاکید کرد که عملیات الفتح گروه طالبان کاملا شکست خورده است و این گروه نتوانسته حتی یک وجب در جریان این عملیات پیشروی داشته باشد.

وی علاوه کرد که اولویت ما توجه به عسکر ماست چون زمان واسطه و سهمیه بندى قومى و سمتى در وزارت دفاع ملی گذشته است.

اسدالله خالد خطاب به عساکر اردوى ملى گفت معاونین وزارت دفاع ملی در هر جبهه با شما بودند و خواهند بود چون وظیفه ما اینست که با تمام قوا از شما حمایت کنیم.

وی در اخیرسخنان خود خاطرنشان ساخت که امسال به مناسبت ماه مبارک رمضان برای ٢٣ هزار فامیل شهید و معلول کمک صورت گرفته و برای هر فامیل ده هزار افغانى مساعدت شده است.

درهمین حال محمد فریداحمدى قوماندان اردوى عملیات هاى خاص کماندو نیز در صحبت کرده گفت: به طالبان هشدار می دهم خود را بى دلیل نکشید، خود را معیبوب نسازید، به خانوده هایتان دل بسوزانید که بعد از شما بدبخت می‌شوند؛ سلاح تان را به زمین بگذارید.

تورنجنرال احمدى اظهارداشت که پیام من به طالبان اینست که به تعقیب تان استیم و پیدایتان میکنیم و بخاطر جنایات تان محاکمه خواهید شد.