پولیس سه نفر را به اتهام دزدی در مسیر کابل – لوگر بازداشت کرد

فرماندهی پولیس کابل اعلام کرد که گزمه‌های مشترک نیروهای امنیتی و کارمندان جنایی ولسوالی چهارآسیاب سه نفر را به اتهام دزدی در مسیر شاهراه کابل – لوگر بازداشت کرده‌اند.

نگاه نو_ فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل، روز جمعه، یکم قوس، به روزنامه ۸صبح گفت که این سه نفر پس از آن بازداشت شدند که پول نقد یک باشنده چهارآسیاب را دزدیده بودند.

سخنگوی پولیس کابل هم‌چنان گفت که این باشنده چهارآسیاب صبح روز پنج‌شنبه، سی‌ام عقرب، به گزمه‌های نیروهای امنیتی و جنایی فرماندهی ولسوالی چهارآسیاب شکایت کرده بودند که سه نفر سوار بر یک موتر نوع کرولا، مبلغ ۱۷ هزار افغانی و ۲۰۰ دالر امریکایی‌اش را دزدیده‌اند.

فردوس فرامرز از باشنده عارض چهارآسیاب به نام «لطف‌الله» یاد کرد. طبق معلومات سخنگوی پولیس کابل، نیروهای امنیتی موظف در مسیر شاهراه کابل – لوگر پس از تعقیب، افراد متهم را بازداشت کردند.

او از بازداشت شده‌گان به نام‌های «رومل»، «حامد» و «بهاوالدین» یاد کرد. طبق معلومات پولیس کابل، رومل باشنده اصلی بغلان و ساکن فعلی ناحیه هفدهم شهر کابل است. هم‌چنان حامد باشنده اصلی کندز است و در ناحیه نهم شهر کابل زنده‌گی می‌کند. به همین ترتیب بهاوالدین باشنده اصلی کندز و باشنده ناحیه دهم کابل است.

سخنگوی پولیس کابل می‌گوید که متهمان به جرم خودشان اعتراف کرده‌اند و پرونده‌ی آن‌ها به لوی‌سارنوالی فرستاده شده‌اند.

پولیس کابل هم‌چنان می‌گوید که از چندی به این سو شکایت از راهزنی و دزدی در مسیر شاهراه لوگر – کابل از سوی باشنده‌گان محل و مسافران رسیده بود و پولیس تلاش می‌کند تا امنیت را در این مسیر برگرداند.

ولسوالی چهارآسیاب در جنوب‌غرب شهر کابل موقعیت دارد و در مسیر شاهراه عمومی ولایت‌های پکتیکا، لوگر، پکتیا و خوست قرار گرفته است. این ولسوالی با ولسوالی محمدآغه لوگر و با ولسوالی موسهی کابل مرز مشترک دارد.