بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

«عباس علیزاده» معروف به بروسلی افغانستان در فلمی هالیوودی تحت نام «او برگشت» نقش بازی کرده است.

نگاه نو_ به گزارش آی فیلم۲، سال ها از مرگ «بروسلی» اسطوره هنرهای رزمی و بازیگر مشهور هالیوود می گذرد اما این چهره پرآوازه همچنان و پس از بیش از ۴۰ سال طرفدارانی در سراسر جهان دارد.

حال بروسلی بازگشته است اما این بار از افغانستان!

بعد از پخش تصاویر و نوار های تصویری «عباس علیزاده» در شبکه های اجتماعی، او از محبوبیت خاص بر خوردار شد و توانست لقب بروسلی افغانستان را کسب نماید.

پس از به شهرت رسیدن عباس، شماری از کمپنی های فلم سازی پیشنهاد همکاری به او دادند؛ این جوان بااستعداد افغانستانی تاکنون در ۲ فلم «براتلی» و «بروسلی کا بروولی» نقش بازی کرده است.

به نظر می رسد که آقای علیزاده توانسته در مدت کم حضور خود در عرصه بازیگری به خوبی ایفای نقش کند چرا که او چندی پیش قرارداد همکاری با سینمای هالیوود را هم امضا کرده است.

فلم جدید بروسلی افغانستان در سینمای هالیوود he is back یا«او برگشت» نام دارد و آقای علیزاده کرکتر بروسلی را در این فلم بازی کرده است. فلمی که نشان خواهد داد چگونه یک فقیر دنیا را تغییر می دهد!

تاکنون جزئیات بیشتری از این فلم در رسانه ها نشر نشده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تماشاگر بروسلی جدید در سینمای هالیوود خواهیم بود یا خیر.