ثبت نام دانش‌آموزان افغانی در قم مانند سایر دانش‌آموزان انجام می‌شود

نگاه نو_ مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت/ استان قم گفت: در طرح آمایش مرحله ۱۴، مشاغل پناهندگان و اتباع خارجی ولایت قم، براساس اظهارات شخص، بر روی کارت آمایش درج می‌شود.

«عباس شیرمحمدی» مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت قم، در نشست خبری ویژه طرح #آمایش۱۴ در خصوص مشاغل اتباع و پناهندگان خارجی ولایت قم، اظهار داشت: دارندگان کارت هویت مرحله ۱۲ و آمایش مرحله ۱۳، مشمول این طرح می‌شوند که می توانند با مراجعه یکی از دفاتر ۱۸ گانه خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در نظر گرفته شده، نسبت به تمدید کارت‌های خود درزمان مقرر اقدام کنند.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و پرورش و ثبت نام فرزندان دانش آموز اتباع افغانستان نیز، همانند دانش آموزان ایرانی انجام خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت قم در ادامه سخنانش در خصوص هزینه صدور کارت‌های #آمایش۱۴ وهویت۱۳ برای اتباع خارجی ولایت قم نیز گفت: هزینه صدور و تمدید کارت های شناسایی بر اساس تعداد اعضا و شرایط خانوار متغیر است که در دفاتر محاسبه و اعلام می شود.

شیرمحمدی همچنین با تأکید بر اینکه هزینه‌های صدور کارت آمایش ۱۴، در مقایسه با سال‌های گذشته افزایشی نداشته، افزود: مهاجرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح آمایش، به پرتابل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت قم مراجعه کنند.