۷۲ اتومبیلران افغان در ایران آموزش می‌بینند

رییس کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری یک دوره آموزشی برای ورزشکاران افغانستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، در راستای مذاکرات و توافقات اردیبهشت/ثور ماه سال جاری فی ما بین مسوولان فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران با رئیس فدراسیون افغانستان، کمیته آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری یک‌دوره آموزشی ویژه ورزشکاران افغانستانی کرد.

بر این اساس مهدی شریعتی سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون اظهار داشت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده و درخواست رئیس فدراسیون افغانستان در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی، کمیته آموزش فدراسیون اقدام به نام نویسی آنلاین ۷۲ ورزشکار افغانستانی کرد. در این دوره چهارگانه ورزشکارانی از استان/ولایت های هرات، مزار شریف و کابل حضور خواهند داشت که این کلاس با توجه شرایط موجود به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم ادامه روند گسترش تعاملات و ارتباطاتمان با کشور های خارجی بتوانیم دوره بین المللی بیشتر برگزار کنیم و همچنین با بهره گیری از مدرسین خارجی مطرح بتوانیم سطح آموزشی این رشته ورزشی بیش از پیش ارتقا دهیم و بتوانیم‌ در همین راستای مدرسین ایرانی با حضور در کشور های دیگر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نمایند.