اورنگ زیب برای دو سال به عنوان رییس کمیسیون مستقل انتخابات برگزیده شد

کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که در انتخابات داخلی این کمیسیون، اورنگ زیب برای دو سال به حیث رییس این کمیسیون انتخاب شده است.

در خبرنامه‌ای که روز چهارشنبه، سیزدهم حوت/اسفند از سوی این کمیسیون به نشر رسید، آمده است که اعضای رهبری کمیسیون مستقل انتخابات، جهت تعیین رییس، معاون و منشی، انتخابات هیأت اداری این نهاد را با حضور داشت رییس، معاونین، رؤسای حقوق و آموزش‌های انتخاباتی دارالانشای کمیسیون برگزار کردند.

طبق این خبرنامه، اورنگ‌زیب به حیث رییس، مولانا محمد عبدالله به حیث معاون و مسافر قوقندی به حیث منشی این کمیسیون، از طریق انتخابات آزاد با اکثریت آرا، انتخاب شدند.

این خبرنامه افزوده است که بر بنیاد ماده چهاردهم قانون انتخابات، رییس برای مدت دو سال، معاون و منشی برای مدت یک سال در این پست‌ها وظیفه اجرا می‌کنند.

به این ترتیب مدت کاری آقای اورنگ زیب در دوازدهم حوت سال ۱۴۰۱ و مدت کاری معاون و منشی کمیسیون مستقل انتخابات در دوازدهم حوت سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ختم می‌شوند.

گفتنی است که پیش از این حواعلم نورستانی به حیث رییس، عصمت‌الله مل به حیث معاون و رحیمه ظریفی به حیث منشی این کمیسیون کار می‌کردند.